Програма за лоялни гости – Хотел Палма Бийч, Кранево – официален сайт

Програма за лоялни гости

 

 

В днешната статия бихме искали да обърнем внимание върху програмите на хотелите за лоялни гости.

Какво е лоялен гост?

Лоялен гост е този, който предпочита да направи резервацията си директно с хотела. Това е важно и за двете страни, тъй като както гостите, така и хотелът усъществяват директна комуникация. От една страна гостът се възползва максимално добре от цената, която е най-ниската възможна, а от друга страна хотелът няма да плаща допълнителни комисионни на агенти, както се случва при резервации през OTA канали като booking.com, Trivago, AirBNB и други.

Какво е лоялната програма за гости?

За да награди гостите, които са избрали да резервират директно, хотелът създава лоялни програми, които предоставят допълнително отстъпка от крайната цена. Тези отстъпки могат да варират между 3% и 5% допълнително върху вече по-ниската цена от сайта на хотела. Процентът отстъпка варира според нощувките, които вече сте осъществили в миналото. Колкото повече ношувки сте имали, толкова по-голяма ще бъде отстъпката. Информацията за нощувките се запазва и се натрупва с времето. Например, ако предишната година сте направили резервация през онлайн агент, то хотелът запазва информацията за дадената резервация и когато следващата година се обадите за директна резервация, то хотелът прилага допълнително отстъпка като стимул. По този начин връзката между гостите и хотелът се запазва. Ако съвместите тази програма с отстъпките за ранни резервации, то е много вероятно почивката Ви да се окаже с 25% процента и повече по-евтина, отколкото би била, ако направите резервацията си през онлайн агент.

 

Накратко, винаги търсете пряк контакт с хотелът, който сте си харесали. По този начин ще можете да сравните цени и да се възползвате максимално от остъпките, които прилагат.

Your cart is empty.

0 in cart
Close